Suport Tehnic & Service
Suport Tehnic CRYONiQ
Unul dintre principiile noastre de baza este de a oferi clientilor nostri cele mai bune servicii cu putinta si de a le intelege nevoile. De aceea acordam o atentie considerabila serviceului si asistentei in cazul in care apare orice problema. Lucram in stransa legatura cu partenerii si furnizorii nostri pentru a ne asigura ca echipamentul de crioterapie pe care-l furnizam respecta toate reglementarile si ca este pastrat in ordine functionala. Oferim consiliere si assitenta clientilor nostri de la primul contact, pana la operatiunile zilnice.
Serviceul nostru include:
- Garantie Standard de 24 luni la toate produsele CIC, incepand cu data instalarii.
- Raspuns in maxim 24 de ore; evaluarea problemei necesita participarea operatorului sau a persoanei responsabila cu intretinerea.
- In functie de magnitudinea problemei, se iau masurile adecvate si se face o vizita la fata locului pentru rezolvarea problemei.
- Se mentine un stoc de piese de schimb pentru inlocuire rapida.
- Diagnoza activa prin wi-fi, actualizari si reparatii.
- Rezolvarea problemelor minore si suport disponibil prin telefon, e-mail sau Skype.
Optiuni Service suplimentare disponibile gratuit:
- Inspectarea anuala a echipamentului.
- Garantie extinsa.
- Evaluarea Riscurilor realizata de profesionisti.
Daca intampini dificultati tehnice cu echipamentul tau te rugam sa dai click Aici pentru a ne trimite un raport detaliat, ne poti trimite direct un email la support@cryoniq.ro sau poti suna la tehnicienii nostri de service la +421 915 761 803