Three cryotherapy chambers standing next to each other

Suport Tehnic CRYONiQ

Unul dintre principiile noastre de baza este de a oferi clientilor nostri cele mai bune servicii cu putinta si de a le intelege nevoile. De aceea acordam o atentie considerabila serviceului si asistentei in cazul in care apare orice problema. Lucram in stransa legatura cu partenerii si furnizorii nostri pentru a ne asigura ca echipamentul de crioterapie pe care-l furnizam respecta toate reglementarile si ca este pastrat in ordine functionala. Oferim consiliere si assitenta clientilor nostri de la primul contact, pana la operatiunile zilnice.

Serviceul nostru include:

  • Garantie Standard de 24 luni la toate produsele CIC, incepand cu data instalarii.
  • Raspuns in maxim 24 de ore; evaluarea problemei necesita participarea operatorului sau a persoanei responsabila cu intretinerea.
  • In functie de magnitudinea problemei, se iau masurile adecvate si se face o vizita la fata locului pentru rezolvarea problemei.
  • Se mentine un stoc de piese de schimb pentru inlocuire rapida.
  • Diagnoza activa prin wi-fi, actualizari si reparatii.
  • Rezolvarea problemelor minore si suport disponibil prin telefon, e-mail sau Skype.

Optiuni Service suplimentare disponibile gratuit:

  • Inspectarea anuala a echipamentului.
  • Garantie extinsa.
  • Evaluarea Riscurilor realizata de profesionisti.
CRYONiQ Toolbox

Linia de ajutor CRYONiQ

Dacă întâmpinați dificultăți tehnice cu echipamentul dvs., faceți clic aici pentru a ne trimite un raport detaliat, trimiteți-ne un e-mail direct la support@cryoniq.ro sau sunați tehnicienii noștri de service +421 915 761 803

    Asistență tehnică CRYONiQ